پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4496
-
الف
+

جایزه بهترین فیلم جشنواره ایتالیا به فیلم «عکس خواهرم» رسید

«عکس خواهرم» در جشنواره «مارانو راگازی اسپو» ایتالیا جایزه بهترین فیلم را مال خود کرد.

فیلم کوتاه «عکس خواهرم» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نرگس خرقانی توانست در جشنواره «مارانو راگازی اسپو» در کشور ایتالیا جایزه بهترین فیلم کوتاه کمتر از سه دقیقه‌ را از آن خود کند.

به گزارش آی‌فیلم، این جشنواره هر سال در شهر ناپل ایتالیا برگزار می شود و شامل دو بخش دانشجویی و بخش آزاد است که در بخش آزاد فیلم های کارگردانان غیر دانشجو حضور دارند و فیلم «عکس خواهرم» در این بخش موفق به کسب جایزه شده است.

مهمترین هدف این جشنواره کشف فیلمسازان و استعدادهای نو در عرصه فیلمسازی است و معمولا فیلم هایی با بودجه های اندک اما ایده های متفاوت و جدید در این جشنواره مورد توجه قرار می گیرند.

این فیلم در ژانویه سال گذشته نیز در جشنوراه کارولینای شمالی در آمریکا جایزه بهترین کارگردانی را به خود اختصاص داد و این دومین جایزه بین المللی فیلم کوتاه «عکس خواهرم» به کارگردانی نرگس خرقانی است.

گفتنی است، مراسم اختتامیه این جشنواره در سوم دسامبر ۲۰۱۶ (13 آذرماه) در شهر ناپل ایتالیا برگزار شد و در میان کاندیداهای دریافت جایزه فیلم هایی از کشورهای برزیل، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، کانادا، هندوستان، لهستان، تایوان، اسپانیا، آمریکا، اکراین، نیجریه، روسیه و بلژیک حضور داشتند.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر